Tvarkaraštis

Darbo laikas nuo rugsėjo 4 d.

I 7.30 - 20.30 *
II 7.30 - 20.30 **
III 7.30 - 20.30 *
IV 7.30 - 20.30 **
V 7.30 - 20.00 *
VI 9.00 - 13.00
VII -

 * PIETŲ PERTRAUKA 11.00 - 12.00 val. (sporto klubas nedirba)

** ANTRADIENĮ, TREČIADIENĮ, KETVIRTADIENĮ IR PENKTADIENĮ 11.00 -12.00 val. MAMYČIŲ VALANDA

ATMINKITE!!!

Treniruotė ratu vyksta nuolat, t.y. visą darbo laiką, nepriklausomai nuo grupinių treniruočių grafiko,nes kiekviena sporto klubo narė yra apmokoma individualiai. Todėl sportuoti "ratu principu" galima jums patogiu laiku, nebūtinai grupinių treniruočių metu.

Grupinių treniruočių ratu tvarkaraštis

Galioja nuo sausio 2 d.

Pirmadienis  Antradienis Trečiadienis Ketvirtadienis  Penktadienis Šeštadienis
07.45 Cardio su kamuoliais   8.00 Treniruotė su pakabinamais  diržais *   3D  
11.00   Mamyčių valanda *  Mamyčių valanda * Mamyčių valanda *  Mamyčių valanda * 10:30 val. 3D
12.20 Treniruotė su pakabinamais diržais *   Jėgos treniruotė su Valslide padukais      
17.00  Cardio kickboks'as 3D  Zumba ratu Step dance Jėgos treniruotė su Valslide padukais  
17.45 Jėgos treniruotė su Valslide padukais Cardio su kamuoliais  3D Treniruotė su pakabinamais diržais *    
18.30 3D Step dance Cardio su kamuoliais Jėgos treniruotė su Valslide padukais    
19:00 Treniruotė su pakabinamais diržais *          
20.15    Tik Zumba
   Tik Zumba
   

 * Į treniruotes "Mamyčių valanda" bei "Treniruotė su pakabinamais diržais" būtina REGISTRACIJA (tel., el. paštu, Fb žinute)

GRUPINIŲ TRENIRUOČIŲ APRAŠYMAI:

STEP DANCE – arba kitaip šokiai ant stepo:) nesudėtinga choreografija ant Step patformos

3 D – 3 dimensijos :) Treniruotė, kurios metu naudosime įvairų inventorių. 3 dalys: cardio, jėga, „Core“. Cardio – širdies bei kraujagyslių sistemos gerinimas, riebalų deginimas. Jėga – gražūs bei stiprūs raumenukai. Core – pilvo presas, liemuo, nugaros apatinė dalis

CARDIO KICKBOKS‘AS – intensyvi riebalų deginimo treniruotė, naudojant bokso elementus. Labiausiai dirba rankų, pečių juostos, pilvo preso raumenys bei kojos

ZUMBA RATU – tai treniruotė ratu, kurios metu tarpuose tarp treniruoklių šokame ZUMBA (o kas yra Zumba skaitykite žemiau :) )

CARDIO SU KAMUOLIAIS – širdies ir kraujagyslių sistemą gerinanti treniruotė, kurios metu aktyviai „deginami“ riebaliukai. Šios treniruotės metu naudojame didelį kamuolį

TRENIRUOTĖ SU PAKABINAMAIS DIRŽAIS – tai funkcinės jėgos treniruotės su pakabinamais diržais. Treniruojami tiek didieji raumenys, tiek gilieji. Atliekami jėgos, pusiausvyros, ir riebalų deginimo pratimai. REIKALINGA IŠANKSTINĖ REGISTRACIJA (vietų skaičius ribotas). Treniruotė atliekama naudojant TIK JĖGOS diržus, be treniruoklių

JĖGOS TRENIRUOTĖ SU VALSLIDE PADUKAIS - tai treniruotė, kurioje visi pratimai atliekami ant Valslide padukų, kurie lengvai slysta grindimis. Labiausiai treniruojamos kūno dalys: kojos, sėdmenys, pilvo presas, nugara

MAMYČIŲ VALANDA – šią valandą gali sportuoti tik mamos, kurios ateina su mažyliais. Reikalinga išankstinė registracija

TIK ZUMBA – šokis, aistra, jėga (be treniruoklių)