Tvarkaraštis

Darbo laikas vasaros metu:

I 7:30 - 13:30 ir 15:30-20:30
II 7:30-13:30 ir 15:30-20:30 *
III 7:30-13:30 ir 15:30-20:30
IV 7:30-13:30 ir 15:30-20:30 *
V 7:30-13:30 ir 15:00-19:30
VI -
VII -

* ANTRADIENĮ IR KETVIRTADIENĮ 11:00 -12:00 val. MAMYČIŲ VALANDA

ATMINKITE!!!

Treniruotė ratu vyksta nuolat, t.y. visą darbo laiką, nepriklausomai nuo grupinių treniruočių grafiko,nes kiekviena sporto klubo narė yra apmokoma individualiai. Todėl sportuoti "ratu principu" galima jums patogiu laiku, nebūtinai grupinių treniruočių metu.

Grupinių treniruočių ratu tvarkaraštis

Galioja nuo liepos 2 d.

Pirmadienis  Antradienis Trečiadienis Ketvirtadienis  Penktadienis Šeštadienis
07:45  Cardio su lankais   6 D   "Express pump"
09:00
11:00 Mamyčių valanda * Mamyčių valanda *
12:20        
17:00 "Booty works" Step dance Cardio kickbox'as "Express pump" "Core"  
17:45 Funkcinė treniruotė 6 D    
18:30    
19:00        
20:15   Tik Zumba   Tik Zumba     

 * Į treniruotes "Mamyčių valanda" bei "Treniruotė su pakabinamais diržais" būtina REGISTRACIJA (tel., el. paštu, Fb žinute)

GRUPINIŲ TRENIRUOČIŲ APRAŠYMAI:

 

CARDIO SU LANKAIS - riebalų deginimo treniruotė, kurioje naudojame lankus ne tik sukimui, bet ir šuoliukams.

FUNKCINĖ TRENIRUOTĖ - viso kūno raumenų stiprinimo bei riebalų deginimo treniruotė. Atliekami ir įvairūs šuoliukai ir statiniai pratimai, kurie sujungiami į bendrą kombinaciją.

CARDIO KICKBOX‘AS - intensyvi riebalų deginimo treniruotė, naudojant bokso elementus. Labiausiai dirba rankų, pečių juostos, pilvo preso raumenys bei kojos.

„CORE“ – kūno centro raumenų stiprinimo treniruotė (pilvo presas, šonai, nugara).

„EXPRESS PUMP“ - jėgos, raumenų stiprinimo treniruotė, kurioje naudojame 7 kg štangutes. Stipriname viso kūno raumenis.

STEP DANCE - arba kitaip šokiai ant stepo:) nesudėtinga choreografija ant Step platformos.

6 D - viena treniruotė, 6 dalys: cardio, pilvo presas, funkciniai pratimai, sėdmenys, rankos, statiniai pratimai.

„BOOTY WORKS“ - daug daug daug darbo sėdmenukams! :)

MAMYČIŲ VALANDA - šią valandą gali sportuoti tik mamos, kurios ateina su mažyliais. Reikalinga išankstinė registracija.

TIK ZUMBA - šokis, aistra, jėga (be treniruoklių).