Tvarkaraštis

ATMINKITE!!!

Treniruotė ratu vyksta nuolat, t.y. visą darbo laiką, nepriklausomai nuo grupinių treniruočių grafiko, nes kiekviena sporto klubo narė yra apmokoma individualiai. Todėl sportuoti "rato principu" galima Jums patogiu laiku, nebūtinai grupinių treniruočių metu.

 

DARBO LAIKAS:

I 7:30 - 20:30
II 7:30 - 20:30
III 7:30 - 20:30
IV 7:30 - 20:30
V 7:30 - 20:00
VI 9:00 - 12:00 
VII -

 

Grupinių treniruočių ratu tvarkaraštis nuo 03/02

Pirmadienis  Antradienis Trečiadienis Ketvirtadienis  Penktadienis Šeštadienis
07:45  "Booty works"   Pilvo presas su Step  HIIT
10:30 "Booty works" HIIT Funkcinė treniruotė su "Valslide" padukais  

"Booty works"

17:00  

Funkcinė treniruotė su "Valslide" padukais

HIIT Pilvo presas su Step "Core"  
18:00 "Booty works" Step intervalinė treniruotė    
19:00 Funkcinė treniruotė su "Valslide" padukais Step dance    

Grupinių treniruočių tvarkaraštis (II aukštas) nuo 03/02

  Pirmadienis Antradienis Trečiadienis Ketvirtadienis Penktadienis Šeštadienis
07:45
10:30
17:00 Boxing&Body  
17:30 Pakabinami diržai + pilvo presas

 

POUND

 

  Batutai CARDIO    
17:45
18:00
18:30 POUND    
19:30    

 

 

GRUPINIŲ TRENIRUOČIŲ RATU APRAŠYMAI:

"BOOTY WORKS" - daug daug daug darbo sėdmenukams ! :) Treniruotė skirta sėdmenų raumenims stiprinti.

"CORE" - giliųjų pilvo preso raumenų, nugaros apatinės dalies bei liemens stiprinimo treniruotė. Treniruotės metu atliekama daug statinių pratimų atremtyje ant rankų.

FUNKCINĖ TRENIRUOTĖ SU "Valslide" PADUKAIS - tai viso kūno raumenų stiprinimo treniruotė, kurioje naudojami specialūs slystantys "padukai", kurių pagalba sukuriamas pasipriešinimas.

HIIT - aukšto intensyvumo intervalinė treniruotė. Tai efektyviausias būdas norinčioms sumažinti riebalų procentą kūne, bet išlaikyti arba padidinti raumeninę masę :)

STEP INTERVALINĖ TRENIRUOTĖ - treniruotė atliekama intervalais cardio + raumenų stiprinimas. Naudojama Step platforma.

PILVO PRESAS SU STEP - funkcinė treniruotė, naudojant Step platformą, kurioje didžiausias dėmesys skiriamas pilvo preso raumenų stiprinimui.

STEP DANCE - nesudėtinga choreografija ant Step platformos.

 

GRUPINIŲ TRENIRUOČIŲ APRAŠYMAI (2 aukšte):

Pound - tai efektyvi kardio - intervalinė treniruotė naudojant Ripstix lazdeles, kurioje persipynę Pilates bei jogos pratimai privers tave padirbėti iš peties. Skambant geriems muzikos ritmams neatsispirsi gerai nuotaikai,  su Ripstix lazdelėmis tiesiog lyg būgnu muši į taktą!

Pakabinami diržai + pilvo presas - treniruotės metu naudojami specialūs diržai, kurie Jūsų kūną paverčia pačiu galingiausiu treniruokliu. Kiekvienas pratimas atliekamas naudojant savo kūno svorį, todėl treniruotės metu dirba ne tik paviršiniai, bet ir gilieji kūno raumenys. Stiprinama raumenų jėga bei ištvermė.

Zumba vaikams (4-9 metų) - leidžia vaikams išlaisvinti save per judesį bei žaidimus, ugdo pasitikėjimą savimi, skatina bendrauti, gerina medžiagų apykaitą, koordinaciją ir bendrą fizinį pasirengimą.

Zumba + ABS - programa, kurioje susipynę šokio bei fitneso judesiai, lydimi Lotynų muzikos ir šokio elementų, sukurdami intensyvią, uždegančią, nuotaikingą ir efektyvią treniruotę. Zumbos pamoka sudaryta iš greito ir lėto tempo muzikos, pagal kurią pritaikomi pratimai ir aerobiniam širdies bei kraujagyslių darbui, ir kūno modeliavimui. Treniruotės pabaigoje atliekami pratimai stiprinantys pilvo preso raumenis.

Boxing&Body - unikali Moterų Ekspreso treniruotė, kurioje susipina energingi bokso elementai, funkciniai balansiniai pratimai, įvairūs šuoliai bei statiniai pratimai. Treniruotės metu naudojami riešų svoriai.

Batutai CARDIO -  intensyvi Cardio treniruotė, stiprinanti širdies bei kraujagyslių sistemą. Sportas ant batutų - tai turbūt linksmiausias būdas sportuoti ir sudeginti nereikalingus riebaliukus! Amžiaus cenzo nėra - tinka ir vaikams ir suaugusiems, bet yra svorio apribojimas – iki 90 kg.