Tvarkaraštis

ATMINKITE!!!

Treniruotė ratu vyksta nuolat, t.y. visą darbo laiką, nepriklausomai nuo grupinių treniruočių grafiko, nes kiekviena sporto klubo narė yra apmokoma individualiai. Todėl sportuoti "rato principu" galima Jums patogiu laiku, nebūtinai grupinių treniruočių metu.

 

VASAROS DARBO LAIKAS:

I 7:30 - 13:00 IR 15:30 - 20:00
II 7:30 - 13:00 IR 15:30 - 20:00
III 7:30 - 13:00 IR 15:30 - 20:00
IV 7:30 - 13:00 IR 15:30 -20:00
V 7:30 - 13:00 IR 15:30 - 19:30
VI -
VII -

 

Grupinių treniruočių ratu tvarkaraštis nuo 06/03

Pirmadienis  Antradienis Trečiadienis Ketvirtadienis  Penktadienis Šeštadienis
07:45 3 D   Step dance    

"Booty works"

10:30  

 

Šokdynės "Core"+AKD  

 

17:00  

"Booty works"

Cardio su lankais "Core" + AKD 3 D  
18:00  

 

   
18:45 3 D   "Booty works"      

Grupinių treniruočių tvarkaraštis (II aukštas) nuo 06/03

  Pirmadienis Antradienis Trečiadienis Ketvirtadienis Penktadienis Šeštadienis
17:00      
17:30  POUND  Batutai FIT    
17:45
18:00
18:30        
19:30 Nirvana    


GRUPINIŲ TRENIRUOČIŲ RATU APRAŠYMAI:

CARDIO SU LANKAIS - širdies ir kraujagyslių sistemos darbą gerinanti bei medžiagų apykaitą greitinanti treniruotė, kurioje naudojame Powerhoop lankus.

„BOOTY WORKS“ - daug daug daug darbo sėdmenukams! :)

3 D – viso kūno raumenis į darbą įtraukianti, medžiagų apykaitą "užkurianti" treniruotė, kuri susideda iš 3 dalių: cardio, funkcinė jėga ir pilvo presas.

„CORE“ + AKD  – kūno centro (pilvo presas, šonai, nugara) bei apatinės kūno dalies raumenų stiprinimo treniruotė.

STEP DANCE - arba kitaip: šokiai ant Step patformos. Nesudėtinga choreografija, sujungiami žingsneliai į vieną bendrą šokį. Vidutinio intensyvumo treniruotė.

ŠOKDYNĖS - aukšto intensyvumo treniruotė, kurios metu naudojamos šokdynės.

 

GRUPINIŲ TRENIRUOČIŲ APRAŠYMAI (2 aukšte):

Pound - tai efektyvi kardio - intervalinė treniruotė naudojant Ripstix lazdeles, kurioje persipynę Pilates bei jogos pratimai privers tave padirbėti iš peties. Skambant geriems muzikos ritmams neatsispirsi gerai nuotaikai,  su Ripstix lazdelėmis tiesiog lyg būgnu muši į taktą!

Batutai FIT - funkcinė intervalinė treniruotė ant batutų. Amžiaus cenzo nėra, bet yra svorio apribojimas – iki 90 kg. Šios treniruotės metu intervalais atliekami šuoliukai ant batuto ir jėgos pratimai viso kūno raumenims.

Pakabinami diržai + BATUTAI - treniruotės metu naudojami specialūs diržai, kurie Jūsų kūną paverčia pačiu galingiausiu treniruokliu. Kiekvienas pratimas atliekamas naudojant savo kūno svorį, todėl treniruotės metu dirba ne tik paviršiniai, bet ir gilieji kūno raumenys. Stiprinama raumenų jėga bei ištvermė. Treniruotė atliekama RATO principu: po pratimo su diržais, atliekamas pratimas ant batuto. Amžiaus cenzo nėra, bet yra svorio apribojimas – iki 90 kg.

Nirvana - Jūsų laukia nuostabi treniruotė, kuri natūraliai padės atsikratyti streso, nerimo, lėtinio skausmo ir depresijos. Tai mokslininkų sukurtas metodas, kuris detoksikuoja kūną ir protą, atjaunina organizmą, moko mus kasdieninio teisingo kvėpavimo. Muzika, judesiai ir kvėpavimas - visa tai yra atliekama vienu metu, sukuria jaukią ir ramią būseną, tuo pačiu visas kūnas yra tonizuojamas ir įkraunamas papildoma energija, naudojant efektyviausius pilates/jogos pratimus. Mes kvėpuojame vienu oru, tai gal kvėpuokime kartu?

Veido mankšta - sujungus veido odos priežiūros subtilybes ir žmogaus raumenyno anatomines paslaptis, lektorė perteiks savo žinias vienoje visumoje.