Tvarkaraštis

ATMINKITE!!!

Treniruotė ratu vyksta nuolat, t.y. visą darbo laiką, nepriklausomai nuo grupinių treniruočių grafiko, nes kiekviena sporto klubo narė yra apmokoma individualiai. Todėl sportuoti "rato principu" galima Jums patogiu laiku, nebūtinai grupinių treniruočių metu.

 

Vasario 16 d. sporto klubas nedirbs

Darbo laikas nuo rugsėjo 3 d.:

I 7:30 - 20:30
II 7:30-20:30
III 7:30-20:30
IV 7:30-20:30
V 7:30-20:00
VI 9:00-13:00
VII -

Grupinių treniruočių ratu tvarkaraštis nuo 02/04

Pirmadienis  Antradienis Trečiadienis Ketvirtadienis  Penktadienis Šeštadienis
07:45 Step dance   "Express pump"    

Cardio su mini kamuoliukais

10:30  

Cardio su lankais

"Express pump" Box'as + pilvo presas  

"Booty works"

17:00  

Step dance

"Express pump" Latina dance Cardio su mini kamuoliukais "Booty works"  
18:00  

Cardio su mini kamuoliukais

"Express pump"    
19:00 Box'as + pilvo presas   "Booty works"      

Grupinių treniruočių tvarkaraštis (II aukštas) nuo 02/04

  Pirmadienis Antradienis Trečiadienis Ketvirtadienis Penktadienis Šeštadienis
10:00          
17:00  Veido mankšta      
17:30 Pakabinami diržai + Batutai Batutai FIT    
18:00  Zumba vaikams
18:30  Batutai CARDIO  Pound        
19:30 Nirvana  Zumba Nirvana Zumba    

 

GRUPINIŲ TRENIRUOČIŲ RATU APRAŠYMAI:

"EXPRESS PUMP" - jėgos, raumenų stiprinimo treniruotė, kurioje naudojame 7kg štangutes. Stipriname visus kūno raumenis.

CARDIO SU LANKAIS - širdies ir kraujagyslių sistemos darbą gerinanti bei medžiagų apykaitą greitinanti treniruotė, kurioje naudojame lankus ne tik sukimui, bet ir šuoliukams.

CARDIO SU MINI KAMUOLIUKAIS - širdies ir kraujagyslių sistemos darbą gerinanti bei medžiagų apykaitą greitinanti treniruotė, kurioje šuoliukai atliekami ant specialių platformų, o rankų judesiams naudojami 0,5 kg kamuoliukai.

"BOOTY WORKS" - daug daug daug darbo sėdmenukams!:)

LATINA DANCE - nesudėtinga choreografija skambant lotynų muzikos motyvams.

BOX'AS + PILVO PRESAS - intensyvi medžiagų apykaitą gerinanti treniruotė, naudojant bokso elementus. Treniruotės pabaigoje stiprinsime pilvo preso raumenis.

STEP DANCE - šokiai ant Step platformos. Nesudėtingi choreografijos judesiai sujungiami į bendrą šokį.

 

 2 AUKŠTO GRUPINIŲ TRENIRUOČIŲ APRAŠYMAI:

Pound - tai efektyvi kardio - intervalinė treniruotė naudojant Ripstix lazdeles, kurioje persipynę Pilates bei jogos pratimai privers tave padirbėti iš peties. Skambant geriems muzikos ritmams neatsispirsi gerai nuotaikai,  su Ripstix lazdelėmis tiesiog lyg būgnu muši į taktą!

Batutai FIT - funkcinė intervalinė treniruotė ant batutų. Amžiaus cenzo nėra, bet yra svorio apribojimas – iki 90 kg. Šios treniruotės metu intervalais atliekami šuoliukai ant batuto ir jėgos pratimai viso kūno raumenims.

Batutai CARDIO - amžiaus cenzo nėra, bet yra svorio apribojimas – iki 90 kg. Treniruotės metu atliekami šuoliukai ant batuto greitina Jūsų medžiagų apykaitą, gerina kraujagyslių ir širdies veiklą. Stiprinama širdis, gerėja kraujo cirkuliavimas. Sklandus cirkuliavimas užtikrina geresnį deguonies tiekimą kūno audiniams.

Pakabinami diržai + pilvo presas - treniruotės metu naudojami specialūs diržai, kurie Jūsų kūną paverčia pačiu galingiausiu treniruokliu. Kiekvienas pratimas atliekamas naudojant savo kūno svorį, todėl treniruotės metu dirba ne tik paviršiniai, bet ir gilieji kūno raumenys. Stiprinama raumenų jėga bei ištvermė. Treniruotės su diržais kiekvienam leidžia treniruotis individualiu tempu bei tinka tiek pradedantiesiems, tiek pažengusiems. Treniruotės pabaigoje skiriamas didesnis dėmesys pilvo preso raumenims.

Zumba vaikams 4-7 m. leidžia išlaisvinti save per judesį bei žaidimus, ugdo pasitikėjimą savimi, skatina bendrauti, gerina medžiagų apykaitą, koordinaciją bei bendrą fizinį pasirengimą. Treniruotės metu vaikai mokosi lotynų šokių bazinių žingsnių Zumbos principu, šoka Zumba šokius pritaikytus tik vaikams, žaidžia žaidimus, motyvacijai skatinti gauna prizus :)

Zumba - programa, kurioje susipynę šokio bei fitneso judesiai, lydimi Lotynų muzikos ir šokio elementų, sukurdami intensyvią, uždegančią, nuotaikingą ir efektyvią treniruotę. Zumbos pamoka sudaryta iš greito ir lėto tempo muzikos, pagal kurią pritaikomi pratimai ir aerobiniam širdies bei kraujagyslių darbui, ir kūno modeliavimui.

Nirvana - Jūsų laukia nuostabi treniruotė, kuri natūraliai padės atsikratyti streso, nerimo, lėtinio skausmo ir depresijos. Tai mokslininkų sukurtas metodas, kuris detoksikuoja kūną ir protą, atjaunina organizmą, moko mus kasdieninio teisingo kvėpavimo. Muzika, judesiai ir kvėpavimas - visa tai yra atliekama vienu metu, sukuria jaukią ir ramią būseną, tuo pačiu visas kūnas yra tonizuojamas ir įkraunamas papildoma energija, naudojant efektyviausius pilates/jogos pratimus. Mes kvėpuojame vienu oru, tai gal kvėpuokime kartu?

Veido mankšta - sujungus veido odos priežiūros subtilybes ir žmogaus raumenyno anatomines paslaptis, lektorė perteiks savo žinias vienoje visumoje. Daugiau informacijos Fb Veido mankštų studija