Tvarkaraštis

ATMINKITE!!!

Treniruotės ratu vyksta nuolat, t.y. visą darbo laiką, nepriklausomai nuo grupinių treniruočių grafiko, nes kiekviena sporto klubo narė yra apmokoma individualiai. Todėl sportuoti "rato principu" galima Jums patogiu laiku, nebūtinai grupinių treniruočių metu. Taip pat ir grupinių treniruočių metu dėmesys bei korekcija skiriami kievienai narei.

 

DARBO LAIKAS (nuo rugsėjo 28 d.):

I 7:00 - 13:30; 15:00 - 20:30
II 7:00 - 13:30; 15:00 - 20:30
III 7:00 - 13:30; 15:00 - 20:30
IV 7:00 - 13:30; 15:00 - 20:30
V 7:00 - 13:30; 15:00 - 19:30
VI 9:00 - 11:00
VII -


Grupinių treniruočių tvarkaraštis (2/a. salė)  nuo 11 /03

P.S.: dėl esamos situacijos Lietuvoje srautų valdymui bei saugumui būtina išankstinė registracija į visas grupines treniruotes.

Pirmadienis  Antradienis Trečiadienis Ketvirtadienis  Penktadienis Šeštadienis
06:30
07:30   Funkcinė treniruotė su įvairiu inventoriumi
10:00 Online (Fb grupė Moterų Ekspreso narės)
17:00 Boxing&Body Zumba  
18:00 Pound  Pakabinami diržai Batutai Pound    
'19:00  Zumba vaikams Zumba vaikams
20:00 Kangoo Jumps Kangoo Jumps Kangoo Jumps Kangoo Jumps

Grupinių treniruočių RATU tvarkaraštis (1/a. salė) nuo 11/03

Pirmadienis Antradienis Trečiadienis Ketvirtadienis Penktadienis Šeštadienis
7:40 Cardio su kamuoliukais ratu "Booty works"
09:00 Funkcinė su kamuoliais ratu 6D ratu
10:15 3 D ratu Step intervalinė ratu
17:00 Step intervalinė ratu  HIIT "Core" ratu
17:30
18:30
19:00  6D ratu HIIT    

 

 

 

 

 

 

GRUPINIŲ TRENIRUOČIŲ APRAŠYMAI (2 aukšte):

Pound - tai efektyvi kardio/intervalinė treniruotė naudojant Ripstix lazdeles, kurioje persipynę Pilates bei jogos pratimai privers tave padirbėti iš peties. Skambant geriems muzikos ritmams neatsispirsi gerai nuotaikai,  su Ripstix lazdelėmis tiesiog lyg būgnu muši į taktą!

Pakabinami diržai - treniruotės metu naudojami specialūs diržai, kurie Jūsų kūną paverčia pačiu galingiausiu treniruokliu. Kiekvienas pratimas atliekamas naudojant savo kūno svorį, todėl treniruotės metu dirba ne tik paviršiniai, bet ir gilieji kūno raumenys. Stiprinama raumenų jėga bei ištvermė.

Zumba + ABS - programa, kurioje susipynę šokio bei fitneso judesiai, lydimi Lotynų muzikos ir šokio elementų, sukurdami intensyvią, uždegančią, nuotaikingą ir efektyvią treniruotę. Zumbos pamoka sudaryta iš greito ir lėto tempo muzikos, pagal kurią pritaikomi pratimai ir aerobiniam širdies bei kraujagyslių darbui, ir kūno modeliavimui. Treniruotės pabaigoje atliekami pratimai stiprinantys pilvo preso raumenis.

Boxing&Body - unikali Moterų Ekspreso treniruotė, kurioje susipina energingi bokso elementai, funkciniai balansiniai pratimai, įvairūs šuoliai bei statiniai pratimai. Treniruotės metu naudojami riešų svoriai.

Batutai  -  intensyvi kardio treniruotė, stiprinanti širdies bei kraujagyslių sistemą. Sportas ant batutų - tai turbūt linksmiausias būdas sportuoti ir sudeginti nereikalingus riebaliukus! Amžiaus cenzo nėra - tinka ir vaikams ir suaugusiems, bet yra svorio apribojimas – iki 90 kg.

Tabata - tai aukšto intensyvumo treniruotė, kurios metu pratimai  atliekami intervalais Tabata principu: 20 s. atliekmi pratimai, 10 s poilsis. Treniruotės metu atliekame keturias serijas po 8 min.  Ši treniruotė patiks toms, kurios mėgsta iššūkius bei nori gerai ir stipriai padirbėti. O taip pat padės paskatinti medžiagų apykaitą ir taip sumažinti poodinį riebalų kiekį.

Funkcinė treniruotė su įvairiu inventoriumi -  tai viso kūno treniruotė tinkanti visiems. Naudojamas įvairus inventorius: štangutės, svareliai, gumos, kamuoliai ir t.t.

 

GRUPINIŲ TRENIRUOČIŲ RATU APRAŠYMAI:

"BOOTY WORKS" - daug daug daug darbo sėdmenukams ! :) Treniruotė skirta sėdmenų raumenims stiprinti.

"CORE" - giliųjų pilvo preso raumenų, nugaros apatinės dalies bei liemens stiprinimo treniruotė. Treniruotės metu atliekama daug statinių pratimų atremtyje ant rankų.

FUNKCINĖ TRENIRUOTĖ  - tai viso kūno raumenų stiprinimo treniruotė,  kombinuota su jėgos ir kardio pratimais naudojant įvairų inventorių.

STEP INTERVALINĖ TRENIRUOTĖ - treniruotė atliekama intervalais cardio + raumenų stiprinimas. Naudojama Step platforma.

CARDIO SU KAMUOLIUKAIS - tai intensyvi medžiagų apykaitą greitinanti treniruotė, kurioje naudojami 0,5 kg kamuoliukai rankų judesiams.

6D -  viso kūno raumenis į darbą įtraukianti, medžiagų apykaitą "užkurianti" treniruotė. Treniruotė susideda iš 6 dalių (dėl to vadinasi 6D): kardio, funkciniai pratimai, pratimai rankoms, „Lenta“, pratimai sėdmenims bei pilvo presui.

3D - treniruotėje naudojami 3 pratimų elementai: cardio, funkcinis bei pilvo presui. Treniruotė dinamišika, todėl labai įdomi bei ne nuobodi.